Odvádzajte tú najlepšiu prácu pomocou jedinej sady nástrojov.
Služba Google Workspace výrazne uľahčuje spoluprácu.
kontrola a administrácia
Zabezpečte svoje dáta a zariadenia
Chráňte firemné dáta pomocou bezpečnostných opatrení ako napríklad verifikácia v dvoch krokoch a jednotného prístupu (SSO). Vďaka správe mobilných zariadení budú vaše dáta v bezpečí aj v prípade straty zariadenia alebo odchodu zamestnancov.
Archivujte e-mailové správy a uložené chaty vašej organizácie - ako dlho, to záleží na vás.
Bezpečnostné nastavenia môžete ľahko upravovať v centralizovanej administrátorskej konzole a máte k dispozícii aj nepretržitú telefonickú alebo e-mailovú podporu Google.
Správa
Spravujte Google Workspace pre vašu organizáciu
Ľahko môžete pridávať používateľov, spravovať zariadenia a konfigurovať bezpečnostné a iné nastavenia tak, aby boli vaše dáta vždy v bezpečí. Administráciu by ste mali zvládnuť aj bez manuálu.
Bezpečnosť a riadenie
Vďaka centralizovanej administrácii je nastavenie a správa jednoduchá a rýchla. Pomocou integrovaných funkcií Cloud Identity môžete spravovať používateľov a nastavovať možnosti zabezpečenia ako napríklad dvojfázové overenie a bezpečnostné kľúče. V centre zabezpečenia máte k dispozícii analýzu zabezpečenia a odporúčané postupy pre ochranu vašej organizácie.
Správa mobilných zariadení
Umožnite vašim zamestnancom inštalácie aplikácií a zabezpečte ich dáta na zariadeniach iOS a Android. Pomocou správy mobilných zariadení môžete zamestnancom poskytnúť na inštaláciu aplikácie, s ktorými môžu ihneď pracovať, sledovať ich využitie, spravovať bezpečnostné nastavenia, prípadne zariadenie vzdialene uzamknúť alebo z nich vymazať všetky dáta.
BEzpečnosť
Administrátorský panel
Zabráňte hrozbám skôr, ako k nim dôjde, s proaktívnymi bezpečnostnými nástrojmi, ktoré využívajú technológie Google AI
Sejf
Uchovávanie dát a vyhľadávanie informácií v elektronických dokumentoch pre službu Google Workspace.
Uchovajte si prehľad o dôležitých veciach. Uchovávajte, prehľadávajte a exportujte dáta organizácie z vybraných aplikácií pomocou služby sejf pre verzie Business Plus a Enterprise služby Google Workspace.
Chráňte svoje dáta a buďte v bezpečí
Udržujte si prehľad. Nastavte u dát z určitých aplikácií Google Workspace pre celú doménu alebo konkrétne organizačné jednotky pravidlá pre uchovanie a blokovanie.
Nájdite to, čo hľadáte, a potom to kedykoľvek exportujte
Cenné informácie môžete získať aj z pozastavených účtov. Je to šikovný spôsob, ako dať dohromady všetko, čo vaše právne oddelenie potrebuje a predchádzať stratám a rizikám súvisiacim s odchodom zamestnancov.
MDM
Správa mobilných zariadení
Nekomplikujte si život. Správu mobilných zariadení pre Android, iOS, Windows a ďalšie chytré telefóny je ľahké nastaviť a ešte ľahšie používať.
Udržujte svoje dáta v bezpečí
Stratený telefón? Ukradnutý tablet? Stať sa môže čokoľvek. Vďaka správe mobilných zariadení (MDM) budú vaše firemné dáta v bezpečí. Môžete nastaviť povinné zámky obrazoviek aj silné heslá, prípadne úplne vymazať určité účty alebo zariadenia Android a iOS a zmazať tak dôverné dáta.
Správca zariadení Google Workspace vám uľahčí správu zariadení v organizácii
Vďaka priamej správe mobilných zariadení môžete vynucovať heslá a vymazávať konkrétne účty, bez toho aby ste na zariadení užívateľov museli inštalovať nejaký softvér. Táto funkcia je predvolene zapnutá. Sledujte využitie mobilných zariadení a trendy pomocou vizualizácií dát, ktoré si kedykoľvek môžete zobraziť v sekcii prehľadov.
Poskytnite svojim zamestnancom aplikácie, ktoré potrebujú
Distribuujte firemné aplikácie z administrátorskej konzoly v obchode Google Play alebo App Store spoločnosti Apple. V súkromnom kanáli Play môžete tiež hosťovať interné aplikácie pre Android.
VYSKÚŠAJTE GOOGLE WORKSPACE SPOLU S NAMI 30 DNÍ BEZPLATNE.
Naša spoločnosť je Google Cloud Partner a ponúka kompletné spektrum služieb pre váš plynulý prechod na moderný nástroj Google Workspace. Ak máte záujem o aplikácie Google Workspace alebo len potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať
Začnime spolu